Het is alweer een tijdje geleden dat ik nieuwe voetfoto's had waarmee je kunt oefenen. En ik WEET dat je moet oefenen met het tekenen van voeten. Ik zie al je schetsen waar je het gewoon blanco hebt gelaten onder de enkel, omdat voeten hard zijn. Het feit dat ze moeilijk zijn? Dat betekent dat je veel meer voeten moet tekenen, niet minder! ;)

Jorge was zo vriendelijk om deze 69 foto's gratis bij te dragen voor ieders gebruik. Ga je gang en spring naar het oefengereedschap voor het tekenen van handen en voeten om ze in de rotatie te zien!









